Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и екология"
Необходими документи:1. Попълва се заявление по образец
2. Проект или схема за временна организация на движението
3. Копие от разрешение за строеж /ако е приложимо/
4. Документ за платена такса
Начин за получаване на резултата от услугата:- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Наредба за специално ползване на пътищата
За услугата се заплаща таксаС продължителност: до 8 ч. - 30.00 лв./15,33€
над 8 ч. - 60.00 лв./30,67€
Банкова сметка:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448007
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път