Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и екология"
Необходими документи:1. Заявление по образец
2. Документ за собственост, ако заявителят притежава такъв
3. Скица на имота от АГКК /в случай на одобрена КК и КР за съответната територия/ или по действащия регулационен план
4. Съдебно удостоверение – при служебно искане по съдебно дело
5. Удостоверение за наследници /ако имота е наследствен/
6. Пълномощно – нотариално заверено /в случай, че се подава от упълномощено лице/
7. Документ за платена такса
Начин за получаване на резултата от услугата:- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 18 лв.
За бърза услуга 25 лв.
Банкова сметка:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448007
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път