Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Общинска собственост и екология"
Необходими документи:1.Копие от актуална скица на имота/имотите (при необходимост);
2.Копие на документ, доказващ собствеността/законното ползване на имота/имотите (при необходимост);
3.Копие от протокол за трасиране на имота;
4.Договор за независим надзор (технически контрол) - копие.
Начин за получаване на резултата от услугата: - Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Закон за собствеността и ползването на земеделските земи (Загл. изм. – ДВ, бр. 14 от 2015 г.)
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 42 лв.Банкова сметка:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448007
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път