Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Необходими документи:1. Искане свободен текст
2. Копие от документ за собственост
3. Виза за проектиране (когато е задължителна)
4. Две копия от инвестиционния проект с нанесените искани изменения на хартиен носител и едно копие на ел. носител
5. Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на ЗООС ( при необходимост)
6. Оценка за съответствието на инвестиционния проект, с нанесени исканите изменения, със съществуващите изисквания към строежите, изготвена от лице по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ
7. Вносна бележка за платена такса
Начин за получаване на резултата от услугата: - Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща такса30% от цената на одобряване на инвестиционен проект на кв.м РЗП/ линейни обекти
Заплащане по банков път:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448001
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път