Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Необходими документи:1. Заявление по образец
2.Копие от документ за собственост
3. Удостоверение за наследници ( когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя)
4. Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник)
5. Одобрен проект
6. Вносна бележка за платена такса
Начин на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 60 лв.Заплащане по банков път:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448001
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път