Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Необходими документи:
1. Заявление по образец
2. Копие от документ за собственост
3. Скица на имота
4. Задание за проектиране
5. Нот. заверена декларация за съгласие или Предварителен договор за прехвърляне на собственост по чл.15 и по чл.17 от ЗУТ (при необходимост)
6. Вносна бележка за платена такса
Начин за получаване нарезултата от услугата: - Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 30 лв.Заплащане по банков път:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448001
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път