Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Необходими документи:1. Заявление свободен текст
2. Копие от документ за собственост
3. Пълномощно, когато заявлението се подава от упълномощено лице
4. Удостоверение за наследници, ако е необходимо
5. Вноста бележка за платена такса
Начин за получаване на резултата от услугата: - Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
- Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване
Закон за кадастъра и имотния регистър
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 30 лв.
За бърза услуга 60 лв.
За експресна услуга 90 лв.
Заплащане по банков път:
IBAN: BG51DEMI92408400034740, код вид плащане:448001
BIC: DEMIBGSF
Банка: „ТЪРГОВСКА БАНКА Д” АД
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път